Eerste dag - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 Januari 2014 | Italië, Rome

Gisteravond ben ik veilig aangekomen op het vliegveld. Direct toen ik naar de uitgang van het vliegveld liep stond mijn praktijk leider al op me te wachten.
Hij bracht me naar mijn huis waar Francesca (de huiseigenaar) ook al op me stond te wachten.

Ik kreeg een rondleiding door het huis en daarna zijn we in een ristorante wat gaan eten, want ik had de hele middag/avond nog niets gegeten.
Natuurlijk een uitgebreid Italiaans diner en aan het eind kon je me zo ongeveer naar buiten rollen.
Eenmaal weer thuis ben ik direct gaan slapen.

Tot m'n grote schrik kon ik mijn laptop niet opgeladen krijgen doordat m'n stekker niet overeenkwam met de wereldstekker die ik mee had genomen. Erg balen maarja gelukkig heb ik het op weten te lossen en gelijk maar even goed kennis gemaakt met m'n eerste huisgenootje. Dit is een laatstejaars studente aan de LUISS university. Heel aardig meisje! Ze heeft me mee genomen naar de belangrijkste winkeltjes en plekken die ik goed moet onthouden.
De andere twee huisgenoten komen morgen weer thuis, want die waren bij familie met de feestdagen.

Ook ben ik nog een stukje gaan lopen richting m'n werk en heb ik onderweg wat foto's gemaakt.

  • 06 Januari 2014 - 19:58

    Ralf:

    Hey Kristel,

    Gaaf zeg! Veel succes daar met de stage. Tot over een week of 9.

    Gr,

    Ralf & Iris

  • 06 Januari 2014 - 21:29

    Joke:

    ik hoop dat je een fijne tijd te gemoed gaat ,veel plezier en doe je best.

    gr. joke/ max

  • 07 Januari 2014 - 18:41

    Peter Sluijter:

    Hi Kristel,

    Fijn, dat je goed aangekomen bent en je gelijk prima opgevangen bent, leuk. Wat super leuk om te lezen en te zien (leuke en mooie foto's) hoe je eerste dag was :-).
    Er zullen vast nog vele verslagen volgen -> echt gaaf om zo bij te blijven.

    Heel veel plezier,
    groetjes,
    Peter

    NB: die blauwe fiets op die ene foto vond ik echt apart en grappig -> heb je al eens op Google streetview gekeken van je huisadres :P . Begin december, toen ik je een keer had opgehaald voor turnen i.v.m. de onwijs harde storm en regen, had ik even gekeken om te kijken waar ik moest zijn en toen zag ik je fietsje ook al daarop staan :-) .

  • 07 Januari 2014 - 21:03

    Tante Menke:

    Hoi Kristelmelina,

    Je bent er!! Super dat je meteen wat van je laat horen, heel veel plezier
    en succes met je stage! Leuke foto's Tot later x m

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Welkom op mijn profiel! Van elke reis die ik maak houd ik een dagboek bij met verhalen en foto's. Op deze manier houd ik jullie goed op de hoogte!

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 10255

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 30 Juni 2014

Stage Rome

17 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Rhodos

Landen bezocht: