Eindelijk zover! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Kristel Euser - WaarBenJij.nu Eindelijk zover! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Kristel Euser - WaarBenJij.nu

Eindelijk zover!

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

05 Januari 2014 | Nederland, Delft

Vandaag is het eindelijk zover!

Ik vlieg vanaf Eindhoven naar Rome vanmiddag om 17:15 uur.

Daar wordt ik opgehaald door mijn begeleider en hij brengt mij naar m'n huis.
Hier zal ik de komende zes maanden wonen.

Ik zal eens in de zoveel dagen een leuk verslagje posten met een paar foto's.

  • 05 Januari 2014 - 13:15

    Mama:

    Spannend!

  • 05 Januari 2014 - 16:25

    Trudy Baten:

    Ik ben benieuwd naar je volgende verslagje.
    Xxx Trudy



  • 05 Januari 2014 - 16:30

    Oom Hendrik:

    Ik lees ook mee !
    Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Welkom op mijn profiel! Van elke reis die ik maak houd ik een dagboek bij met verhalen en foto's. Op deze manier houd ik jullie goed op de hoogte!

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 10256

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 30 Juni 2014

Stage Rome

17 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Rhodos

Landen bezocht: