Uitgestorven boel - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu Uitgestorven boel - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu

Uitgestorven boel

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

24 Maart 2014 | Italië, Rome

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat heb geschreven. Het is een beetje een uitgestorven boel maar ik heb in ieder geval genoeg te vertellen!
Ik had er eigenlijk gewoon helemaal niet meer aangedacht om weer even verslag te doen. Nu ik toch bijna klaar ben voor vandaag kan ik best even wat schrijven want veel energie om te werken heb ik toch niet meer. Zeker niet na gisteravond!

Gisteravond ben ik samen met al m'n huisgenoten en wat vrienden van hun naar de Irish pub geweest. Het was karaoke avond. Dat was echt een top avond! Gezellige sfeer, leuke muziek en natuurlijk karaoke! Ook ben ik gister nog bij een of ander mega groot overdekt winkelcentrum geweest. Je had hier allerlei mode winkels maar ook woon winkels (ook de Ikea). Het was drie verdiepingen hoog en tja mij kennende.. Als ik daar alleen loop raak ik zoiezo verdwaald met mijn goede richtingsgevoel voor links en rechts...Ik was dus maar blij dat ik samen met m'n huisgenootjes was.

De andere weken die ik nu even heb overgeslagen waren erg druk maar ook heel leuk! Natuurlijk mijn vakantie in Nederland. Die was echt geweldig! Ik had het ook behoorlijk moeilijk toen ik weer in het vliegtuig terug naar Rome zat. Ik had echt tijd tekort en dan besef je weer even wat je allemaal achterlaat maar na een paar dagen werken en een leuk weekend was dat alweer snel over. Het was gelukkig ook heel mooi weer in Rome in tegenstelling tot wat het nu is. Hier is ook nog geen touw aan vast te knopen. Of het regent en onweert met 10 graden of de zon schijnt met een strakblauwe lucht en het voelt aan als 25 graden. Gelukkig heb je dan nog altijd die Italianen die helemaal van de kaart zijn met zulk weer dus daar kan ik nog steeds om lachen!

Binnenkort ga ik met mijn huisgenootjes een weekendje Napels plannen. Dit wordt waarschijnlijk pas in Juni want dan heb ik tijd en zij zelf ook ivm tentamens. Vind ik ook helemaal niet erg want dan is het alleen maar beter weer en dan krijgt m'n laatste maand ook nog een leuke wending :)

Ik ben ook alweer op de helft van mijn stage. Soms besef ik dat nog niet helemaal want de tijd gaat echt zo snel voorbij. Er komen nu veel belangrijke deadlines en projecten aan dus nog even drie maanden bikkelen en dan heb ik vakantie! Nu ik zo mijn stage aan het lopen ben mis ik het relaxte schoolleven wel want het is toch wel een heel stuk zwaarder. Maar wel een leuke ervaring natuurlijk :)

Zo nu heb ik ook mooi mijn laatste kwartiertje volgekletst en nu richting huis door de regen..

Arrivederci xx


  • 24 Maart 2014 - 17:59

    Audrey Roos:

    Leuk schatje, maak er nog wat moois van.
    Dat kan jij best wel !! Ik hoor je het helemaal vertellen!
    Hele dikke kus en veel liefde

  • 24 Maart 2014 - 21:58

    Mam En Pap:

    Hey, hier nog een beetje liefde.
    De tijd gaat razend snel. Je bent al op de helft. En als je het druk hebt gaat de tijd nog sneller.
    Het goede weer komt er heus aan. Hier dartelen de lammetjes. Maar nog wel een beetje koud.
    En weer een leuk weekend in't verschiet naar Napels. Ligt onder Rome. Neem wel de goede richting. Maar goed, je wordt bijgestaan door je huisgenoten, daar bof je maar weer mee.
    Slaap lekker op je nieuwe Ikea-kussen. Zzzzzzzzzzz.........
    En de kussen van us.

  • 24 Maart 2014 - 22:26

    Menke Eijgenraam:


    Hoi nichtje,
    Alles goed met je? Gezellig verhaal, jullie zijn goed bezig!
    Ga zo door tot gauw, dikke kus Menke

  • 24 Maart 2014 - 23:30

    Peter Sluijter:

    Hi Kristel,

    Ja, de tijd gaat echt onwijs hard en zeker als je het zo naar je zin hebt, zowel op je stage-bedrijf ICOA en daarbij natuurlijk je uitdagende en interessante projecten als de vele leuke uitjes in en buiten Rome. Het houdt ook niet op voor je zeg :-) !! Super gaaf en je hebt alleen maar gelijk, dat je er met volle teugen van geniet.

    "Uitgestorven" misschien op je rubriek "waarbenjij.nu", maar abslouut niet in jouw Italiaanse stage-avontuur => poeh hé, wat onderneem jij veel :-) !!

    Pas in je stuk "Let's explore Rome" op GoChange had je een ideale tip: "Foursquare" -> misschien idee voor je richtingsgevoel :P .

    En ja, dat weer -> ook hier is het weer in de war -> soms heb je het idee, dat het al half april is, zo ver is de natuur al vooruit. Maar gewoon op je af laten komen, komt vast goed en anders "you're the sunshine :-) !!"

    Heel veel plezier de komende weken en succes met al je deadlines - gaat helemaal goedkomen!!

    Groetjes en ciao,
    Peter

  • 25 Maart 2014 - 08:32

    Tereza Andrews:

    In Italie naar een Ierse pub? Zo komen culturen pas echt bij elkaar, haha.
    Ja, je stage gaat snel en dagen zijn lang. Het is zo voorbij. Leuk om elke keer te lezen hoe je het ervaart. Vroeger vond je naar school gaan waarschijnlijk al druk maar echt werken en dagen vullen is heel anders. Ik hoor dit van zo veel studenten.
    success met de tweede helft van je stage
    Tereza Andrews

  • 25 Maart 2014 - 10:09

    Ralf:

    Hey Kristel!

    I.d. wel jammer dat je nu weer ver bij ons vandaan bent in Rome. Maar de tijd gaat id snel, dus zien we je ook snel weer hier in Delft terug. Nog even goed je best doen op de stage en dan komt alles goed. En vergeet natuurlijk niet om ook veel mooie foto's te maken!

    Veel succes,

    Liefs, Ralf, Iris en Esmee

  • 26 Maart 2014 - 15:25

    Trudy:

    Hello Krisje
    Zo te lezen bent je lekker druk bezig. Een beetje heiwee hoort erbij. Je gaat nog veel leuke dingen doen en ook leuke tripjes maken. En voor dat je het weet, komt er alweer iemand bij je op bezoek vanuit Nederland. Veel plezier.
    Xxx Je tante Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Welkom op mijn profiel! Van elke reis die ik maak houd ik een dagboek bij met verhalen en foto's. Op deze manier houd ik jullie goed op de hoogte!

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 10235

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 30 Juni 2014

Stage Rome

17 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Rhodos

Landen bezocht: