Bijna op vakantie!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu Bijna op vakantie!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu

Bijna op vakantie!!

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

28 Februari 2014 | Italië, Rome

Allereerst vind ik het super leuk al die reacties echt dankjewel! Dan heb ik tenminste niet het idee dat ik dit voor niks zit te schrijven :)

EN eindelijk kan ik een keer zeggen dat ik met het vliegtuig op vakantie naar Nederland ga!

Maandagavond vlieg ik vanaf Rome Fiumcino naar Rotterdam airport. Heerlijk even 10 dagen op vakantie zonder al die Italianen maar wel even lekker tussen de Hollanders. Ik kan niet wachten om iedereen weer even te zien en lekker bij te kletsen!
Thuis is het nu ook niet heel gezellig want bijna al mijn huisgenoten zijn er ook vandoor. De ene zit nog in Mexico, de ander heeft net het vliegtuig naar Sicillië gepakt en de ander zit in Pescara. We komen allemaal weer een beetje in dezelfde tijd thuis dus dat is wel gezellig. 1 huisgenootje blijft in haar eentje achter maar die is toch al bijna nooit thuis dus die zal er niet veel van merken.

Afgelopen weekend zat ik ook al een beetje tussen de Hollanders want toen had ik een weekendje wintersport in Pertisau! Dit was echt onwijs leuk! Veel zon, een super leuke sfeer alleen een beetje weinig sneeuw maarja je kan niet alles hebben! Na dit weekend was ik wel helemaal kapot zeker toen ik op mijn werk aankwam want ik had die hele nacht in de trein gezeten dus echt een nachtrust had ik niet gehad maar dat was het zeker waard! Dinsdagavond viel ik dan ook zo snel in slaap dat ik nieteens meer wist wat ik nog allemaal had gedaan voordat ik ging slapen!

Deze week heb ik hard gewerkt aan een communicatieplan voor Pinterest, mijn eerste essay in het Italiaans van 5000 woorden(deze is nog niet af) en nog wat andere kleine opdrachtjes.
Het was alleen wel een beetje moeilijk concentreren wat mijn gedachten zitten zo ongeveer al in Nederland. Nu alleen ik zelf nog...





  • 28 Februari 2014 - 13:52

    Mama:

    Nou volgens mij wordt deze europese stage de stage die je never nooit meer zal vergeten en bovenaan in je herinneringen zal blijven zitten.
    Mooie ervaringen op doen en ook tussendoor nog lekkere uitstapjes maken.
    De foto's laten dat wel zien. Super leuk. Soms denk ik, ik zou het nog wel een keertje over willen doen. De tijd gaat veel en veel te snel. Zeker als je het naar je zin hebt.
    Ik ben heel benieuwd naar je intaliaans. Goed hoor zo'n essay schrijven. Krijgen wij het ook te lezen?
    Het gaat nu ook lekker voorjaar worden in Rome. Hoor je de volgeltjes al fluiten?
    Volgens mij is de natte moeson nu wel voorbij. Gelukkig voor de Italianen.
    Saluto.

  • 28 Februari 2014 - 23:11

    Peter Sluijter:

    Hi Kristel,

    Wat een leuk verhaal weer :-) ! Je houdt ons hier in Nederland echt goed op de hoogte van je vele avonturen. Het blijft elke keer weer boeiend om te lezen.
    Gaaf, dat het vooral met je stage bij ICOA zo goed gaat -> daarvoor ben je immers in Rome/Italië, haha.

    Het wordt me ook steeds duidelijker, dat die 24 uur in een dag echt véél en véél te weinig voor jou zijn. Tsjonge, je hebt het echt drukdrukdruk :P, maar wel met hele uitdagende, leerzame, boeiende en vooral ook hele leuke en gezellige avonturen. Wat jij nu ff in een half jaar meemaakt, is volgens mij voor een "normaal mens" jaren en jaren levenservaring. Echt diepe bewondering en respect voor je hoe je hierin staat -> mijn complimenten :-) !!

    Alvast een hele goede reis naar Nederland a.s. maandag en een heerlijk verblijf gewenst tijdens je vakantie in dat oh zo prachtige en leuke Nederland. Ik spreek je snel.

    Groetjes en buon fine settimana,
    Peter :-)

    NB: leuke foto's !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Welkom op mijn profiel! Van elke reis die ik maak houd ik een dagboek bij met verhalen en foto's. Op deze manier houd ik jullie goed op de hoogte!

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 10233

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 30 Juni 2014

Stage Rome

17 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Rhodos

Landen bezocht: