Eindelijk voorjaar! - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu Eindelijk voorjaar! - Reisverslag uit Rome, Italië van Kristel Euser - WaarBenJij.nu

Eindelijk voorjaar!

Door: Kristel Melina

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 Februari 2014 | Italië, Rome

Eindelijk voorjaar! Het wordt nu echt beter weer hier. De italianen hadden toch gelijk. De temperatuur ligt nu rond de 20 graden en je jas heb je niet echt meer nodig. Als het zonnetje eenmaal door is voelt het nog een stuk warmer aan dus dat is al een hele verbetering!

Vandaag een belangrijke presentatie gehad op m'n werk van een project wat ik zelf vanuit het niets heb opgestart. Erg positieve reacties en ik heb een GO gekregen om het project uit te voeren dus dat is erg leuk! Naast dit project heb ik er nog een paar extra bij gekregen dus ik heb in ieder geval genoeg te doen.

Verder heb ik allemaal leuke weekendjes op de planning staan! Afgelopen weekend is Jill langs geweest en hebben we lekker de toerist uitgehangen en van het zonnetje genoten. Dan is het altijd weer lastig om de week te beginnen want die Hollandse gezelligheid mis je dan wel extra! De Italiaanse gezelligheid wordt wel steeds leuker. Ze leren steeds meer engels en ik steeds meer Italiaans dus dat is wel grappig.

Aankomend weekend ga ik met de nachttrein naar Innsbruck om toch nog even lekker een lang weekendje te snowboarden in Pertisau met de familie! Ik kon het gewoon niet laten en ik zat toch een beetje in de buurt dus waarom niet.

Ook liep ik van de week een aantal Nederlandse studenten tegen het lijf in de supermarkt! Die zitten hier allemaal voor een uitwisselingsproject voor hun studie dus ik ben gelukkig niet de enige Nederlander!

Groetjes vanuit Rome!



  • 19 Februari 2014 - 20:53

    Anja:

    Hey meis,
    Super goed van je zeg zo'n presentatie. Je was zo zenuwachtig.
    Nu, na ruim 1,5 maand even een lekker weekendje boarden. Je zult wel even moeten wennen aan het temperatuur verschil. Ga lekker genieten om je daarna weer voor te bereiden op de volgende presentatie. Knap hoor hoe jullie jongelui dit allemaal maar gewoon doen. Ik werd al gek van een spreekbeurt. Maar ja, oefening baart kunst en iedereen heeft zijn talenten.
    Dikke kussssss, mam

  • 19 Februari 2014 - 21:31

    Peter Sluijter:

    Hi Kristel,

    Allereerst onwijs gefeliciteerd met je goede presentatie en je GO, die je hebt gekregen voor je project. En dat je er nog een paar projecten extra bij hebt gekregen zegt wel iets over het vertrouwen, dat ze in jou en jouw werk hebben, toppie!! Daarnaast houdt die drukte je ook van de straat, haha :P.

    Het lijkt hier soms ook wel een beetje lente te worden en wat mij betreft hoeft die winter nu ook niet meer echt te komen hier -> let the spring come soon. Het is soms echt weer heerlijk buiten om te sporten enzo :-). Bij jou gaat het wel even een stukje harder -> wauw, nu ineens al ca. 20 graden, I am jalous. En dat terwijl twee weken geleden het letterlijk nog met bakken uit de hemel kwam in Rome/Italië.

    Wat een gave dingen in de weekenden, maar je hebt helemaal gelijk => je bent er maar een half jaar, dus dubbel en dwars genieten dan :-) !! Fijn, dat je Italiaans steeds beter wordt. Wat leuk trouwens: snowboarden in Pertisau -> daar zijn wij ook een keer of drie geweest met wintersport -> leuk gebied !! Nou Kristel, geniet van je wintersportweekendje.

    Groetjes vanuit Maassluis,
    Peter :-)

  • 20 Februari 2014 - 11:52

    Jolanda:

    Lieve Kris, wat goed om te lezen dat je het zo goed doet in Rome!! Ga ook nog volop genieten, want voir je het weet is het half jaar voorbij ;) heel veel plezier met snowboarden en wie weet tot snel :) ♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Welkom op mijn profiel! Van elke reis die ik maak houd ik een dagboek bij met verhalen en foto's. Op deze manier houd ik jullie goed op de hoogte!

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 966
Totaal aantal bezoekers 10228

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 30 Juni 2014

Stage Rome

17 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Rhodos

Landen bezocht: